Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 14 April 2011

mata ayer....

assalamualaikum............


sape penah tengok citer lagenda "MATA AYER" kat tv3...



petang tadi balik keje awal, sempat la layan citer ni kejap kat tv...

hubby bukan men excited lg, maklum la kampung mata ayaq dia masuk tv...

siap kutuk2 kampung ceq lagi, x femes macam kampung dia...

xpa2, ceq saja bagi peluang ja inchik pishon...

nanti kalau orang mai berlakon kat sik tu jeles terguling2 plak.... huuuuuuuuuu


kalau yang x penah layan citer MATA AYER. ni sinopsis yang saya dapat dari mstar online...

10 comments:

  1. tak pernah...sbb time tu blom blik keje lagi..muehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe... saya pun baru tengok ari khamis, tu pun sebab kat terengganu abis keje awal, 3.30 da balik...=)

    ReplyDelete
  3. PERNAH PERNAH.TAPI KAN,AYU RAUDHA COMEL HABIS DALAM CERITA TU. :'D

    ReplyDelete
  4. hehehe... aah, dia memang comel...=)

    ReplyDelete
  5. sweetnya,hehe femes emes

    ReplyDelete
  6. peri pia~~ femes kan, jeles gak ni... huhuhu...

    ReplyDelete
  7. hmmm...ahaaa..citer tue dekat jugak ngan umah chekk....hehehe...best2...umah yg buat shooting tue, umah mmbe kitee..hehehe

    ReplyDelete
  8. eh, lupa plak hang orang perlis... hehehe...
    nnti raya boleh la ceq pi raya umah cik husz kan... ngehngehngeh...=))

    ReplyDelete
  9. mai laaa..yupss..wanie duk kedah ke perlis? kedah kan? mai leee..hehehe

    ReplyDelete
  10. aah, dok kat perlis... tapi umah mak mentua kat chuping... insyaAllah, nnti kami pi beraya kat umah cik husz...=)

    ReplyDelete

There was an error in this gadget