Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 5 May 2011

~~~ sayang isteri tinggal-tinggalkan~~~

assalamualaikum semua...

sori la... huhuhu... 
lama giler x update, kurang bersemangat la sekarang ni...
rasa macam nak jadi surirumah sepenuh masa, tapi gaji jalan... 
aci x camtu...
huhuhu...

malam ni saya keseorangan di rumah, 
hubby nak jadi bujang 1 malam... 
cian gak kat dia, da setahun da gi laut, da gian sangat2 la tu...
sementara xde anak ni, bagi la peluang kat hubby enjoy puas2...
nanti da ada anak, HARUS la xleh gi laut da... hahaha...

seb baik la ada astro ngan internet yang temankan, 
kalau x, 
mati kutu sorang2 dalam umah ni...

tadi tengah belek2 fesbuk ada opismet upload gambar hubby tgh keboringan, 
mesti tengah rendu kat saya... 
tengok gambar hubby otomatik menangis, 
ni kali ketiga kami berjauhan... 
sunyi tul umah xde kawan nak gado2... huk3...



banyak ke dapat ikan tu cayang... hehehe



sabar la hati, esok inchik hubby balik da... hohoho...

orang tua cakap, 
sayangkan isteri tinggal-tinggalkan...
baru la bertambah kasih sayang tu... 

mungkin betul jugak tu... 
tapi xnak la dok jauh sentiasa, x sanggup ceq... 
huhuhu...=((

2 comments:

  1. wahh..sangat bahaya la ini hobi..alahaii..sabar la yee..cpt dapat baby lps ni dia xpyh g lg..hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe... tula, da lama sangat dok besut ni, suka sangat la gi laut... xpe, sekarang ni bagi can dulu la, nanti2 da xleh da...=))

    ReplyDelete

There was an error in this gadget