Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 14 April 2011

kemalangan di subuh hari...

assalamualaikum semua...

arini ari khamis, abis keje awal... 3.30 petang da boleh balik... heeeeeeeee...=D

pagi tadi OTW nak gi keje ngan hubby kira2 pukul 7.45, jalan jem giler.. 
pelik gak selalunya kuar pukul 7.50 pun xde la kete berderet2 tersengguk2 atas jalan...

rupe-rupenyeeee.... 

ada excident dekat masjid al-falah, gerai..
masa kitorang lalu area tu, nampak perodua Viva putih no plat DBU XXXX remuk redam bahagian depan, lori minyak petronas terbabas masuk dalam parit, orang ramai penuh kiri kanan jalan, da macam pesta da...

saya plak, panik punya pasal, x terpikir nak amik gambar, 
padahal, fon kat tangan jer masa tu...

mau x panik, 
pusing2 tgk viva yang remuk tu nampak polis tgh angkat mayat... 
huhuhu  T_T

sampai opis sumer orang asyik bercerita pasal excident ni jer, 
mcm2 versi leh dengar...

lama gak polis & bomba amik masa nak clearkan jalan, sampai pukul 2 ptg... 
seb baik la masa balik pukul 3.30 tu semua da settle, 
lori petronas pun da berjaya diselamatkan...

semoga roh mereka dicucuri rahmat & ditempatkan ditempatkan di kalangan orang yang solehah...
al-fatihah...

ni maklumat yang saya dengar dari TV3...

sahabat2 yang saya sayangi,
hati2 di jalan raya... 
biar lambat asal selamat...
ingatlah orang yang tersayang...
sayangi nyawa kita...


huhuhu... debar x ilang lg ni, harap2 malam ni boleh tido dgn lena la...=((

2 comments:

  1. hati2 drive kete ye wanie..

    ReplyDelete
  2. insyaAllah... huhuhu
    thanx dear... u pun sama...=))

    ReplyDelete

There was an error in this gadget