Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 30 March 2011

cantik itu subjektif...

assalamualaikum semua....=)

malam isnin lepas saya kuar dinner ngan hubby kat restoran fathirah, nyior tujuh...
lama x makan bihun tomyam, teringin plak..
sementara tunggu makanan siap, kitorang pun minum2 borak2...
restoran ni memang terkenal dengan service yang saaaangaaattt lambat, kebuluran la menunggu.
mujur la ada pisang jelai, dpt gak wat lapik perut...
seb baik la tomyam kat sini kena ngan selera saya, lambat pun sanggup tunggu... huhuhu...

tiba2 saya teringat malam ni ada citer Gemilang kat TV3...

saya : alamak, terlepas la nak tengok gemilang malam ni...
hubby: citer tu ok, tp pelakon yang sorang tu antagonis tul, tapi cantik...
saya: erk, cantik ke? syg tengok biasa2 jer pun...
hubby : cantik la tu...

cikgu ana a.k.a. tasha shilla

klu artis malaysia, hubby cakap nurul syuhada paling cantik...

 saya x puas ati bila hubby cakap dato' siti biasa2 jer... huhuhu




tp kalau campur semua hubby paling minat ngan preity zinta ni... agaknya sebab nama dia preity, orang dok puji dia cantik sentiasa kot... hahaha



 tapi hubby cakap dalam semua2 orang, ada sorang jer yang sentiasa cantik dan x jemu di mata dia...






























































sapa lagi kalau si tembam ni... hahaha

semoga kasih sayang kita kekal hingga ke akhir hayat... ameenn...











































No comments:

Post a Comment