Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 12 July 2011

honeymoon 3...

assalamualaikum semua....
apa khabar?
arini da hari keempat saya demam + batuk + selesema....
huhuhu...

esok inchik hubby kena gi bengkel kat Langkawi...
saya... harusla mengekor jugak... hahaha
x sanggup la nak dok kat jerteh sorang2, 4 ari plak tu... 

"sayang nak ikut abang gi LANGKAWI @ balik sik? 
bos suruh abang ikut dia gi bengkel..."


lagi mau tanya, mesti la ikut gi LANGKAWI...



percayakah anda: 
walaupun saya ni anak jati kedah, 

saya belum pernah jejak kaki ke Langkawi.... 

huhuhu
kecian kat saya kan...
nama jer anak jati, tp kedah pun x abis explore lg...
nak buek camno, 
keluarga saya bukanlah keluarga berada (tapi kami adik beradik xde yang mati kelaparan)...
lepas SPM sambung belajar kat KMPP, 
pastu UPM, 
pastu keje kat cameron highlands setahun, 
then dapat keje kat jerteh plak...
bilanya la nak explore negeri sendiri...
huhuhu...


excited plak nak gi langkawi esok.... hahaha
boleh honeymoon kali ketiga & celebrate besday kat sana... 
(biarpun besday lagi 2 minggu... hahaha)

1 comment:

  1. uiks! ni story lama nih..
    update le blog nye.. hihihi..
    FYI, i've change my blogspot's domain http://ainshazreen.blogspot.com/

    ReplyDelete

There was an error in this gadget