Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 28 June 2011

jom jadi kreatif....=))

assalamualaikum semua....

saya dapat ni dari emel, juz nak kongsi sama2....

Biasanya apa yang kita buat dengan kotak air minuman?  
Kalau tak buang, mesti tiup sampai kembung kotak tu dengan angin lepas tu kasi letup buat pedajal kat kawan kan .. Haha. 
Selain dua tu, korang jugak boleh guna semula kotak tu untuk tujuan hiasan. 

Jom kita try sama-sama.


Lagi gambar…


Ala-ala disko gitu.. Hehe..

sweet jer kan....

2 comments:

  1. Selain dari kreatif kena rajin. Part rajin tu yg selalu kurang.hheee

    ReplyDelete
  2. hehehe.... tu la pasal, da ler yang x baper nak rajin da....

    ReplyDelete

There was an error in this gadget