Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 20 February 2011

sepetang di kebun getah....


"yang, abg ingat nak gi kebun la ptg ni.. yang nak ikut x?"
"gi kebun? nek apa, moto ke?"
"yerla, kete x leh masuk kebun. pas asar kite gi, erk...."
transport kesayangan inchik asben...


pukul 5++ kami pun kuar dr umah, nak gi tgk kebun inchik asben kat Jabi...
b4 kawen aritu penah gi sekali, tu pun kebetulan lalu kat kwsn kebun tu...
tp aritu masuk ngan pajero...

sampai kat ctu, inchik asben menonong jer jln2 ronda2 kebun dia, rendu sgt kat pokok getah agaknya...
tggal sy sorang2 kat blkg...
rupanya dia gi tgk pokok manggis yang dia tanam dulu...
"da mati la yang, 1 jer idup..."
"abg tanam baper pokok?"
"3..."
lor, tnm 3 idup 1 jer?
tgn panas la tu... muahaha....

eh... apa yg biru2  tu??? hehehe

kami pun teruskan ronda2 tgk hasil kebun...
tp sy lg berminat nak gi tgk kebun sblh...
pokok getah pakai topi kat btg...
cerdik tul penoreh ni kan, kreatip giler...
1st time tgk...
pokok getah ada topi...
kat sik pun x penah tgk yg wat camni...













sejam jugak kami jln2 dlm kebun, kenyang la nyamuk2...
tu pun seb baik la sy ajk balik, klu x ada gak yg bermalam ngan pokok getah...
tp sy mmg salute la kat penoreh2 ni...
sy yg jln2 meronda jer pun da penat x hengat dunia...
camne la diorg menoreh tiap2 ari, klu den mau patah pinggang...
huhuhu



snap gmbar b4 balik... pipi yg mmg sedia tembam, bertambah2 tembam... huhuhu...=(

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget